Kaupan ehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.7.2015 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Porin Villa ja Peite Oy, ly 0136803-4. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.villajapeite.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

tilaamasi tuotteet ja hinnat
kuljetuksen hinnan
laskun loppusumman

Kun tilaus lähetetään saat sähköpostiisi linkin, jolla voit seurata lähetyksen kulkua.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

------------  

Toimitusaika

Lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimitusaika vaihtelee eri tuotteilla, ilmoitamme siitä tilauksen yhteydessä. Mikäli toimitusaika on tavallista pidempi ilmoitamme siitä heti tilauksen saatuamme.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset Matkahuollon kuljetuksilla, tilausta voi seurata lähetystunnuksella.
Tunnus tulee sähköpostiin kun tilaus on lähetetty.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Palautuksesta tulee ilmoittaa kirjallisesti osoitteeseen: asiakaspalvelu@villajapeite.fi ja palautuksesta tulee sopia etukäteen kanssamme.

Palautuksesta aiheutuneet kulut maksaa asiakas.

Erikoismittaisia tai mittatilaustyönä tehtyjä tilauksia ei voi palauttaa.

Vuodevaatteet ovat hygieniatuotteita ja ne tulee palauttaa avaamattomissa, alkuperäisissä pakkauksissa.

Jos poikkeustapauksessa hyväksymme myyntikelvottoman tai muuten puutteellisen tuotteen palautuksen, veloitamme käsittelykuluja  vähintään 30% tuotteen hinnasta sekä muut välittömat kulut (esim.rahdit jne.).

Palautamme kauppahinnan, palauttamisesta johtuvat kulut vähennettynä, 30 vrk:n kuluessa tuotteen saapumisesta, mikäli tuotteella on edellä mainittu palautusoikeus.

Kaikki maksunpalautukset hoituvat Paytrailin kautta alkuperäiselle maksutavalle. Verkkopankkimaksuissa Paytraililta tulee sähköpostitse pyyntö lähettää tilinumero, jonka jälkeen rahat palautuvat ilmoittamallenne tilille, muutamien pankkipäivien kuluessa. Luottokortilla maksettaessa raha palautuu suoraan kyseiselle kortille (esimerkiksi Visa, Mastercard). Jos tuotteet on tilattu laskulla, hyvitetään kyseinen summa laskultanne.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@villajapeite.fi tai puhelimitse 02 6346 200.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä heti joko soittamalla tai sähköpostilla asiakaspalveluun. Jos paketti on vioittunut, tulee siitä tehdä tarvittavat merkinnät vastaanotettaessa luovuttajan järjestelmään. Valokuvaaminen selventää asiaa.

Ylivoimainen este

Myyjä ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevista seikoista johtuen.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Porin Villa ja Peite Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Porin Villa ja Peite Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi).